Hunedoara-La Cabinetul medical individual „Armedica” un nou medic

           

Dr. Dorina Andreea Faur

La Cabinetul medical individual „Armedica” din Hunedoara, în urma decesului prea devreme și pe neașteptate a medicului primar Mircea Ioan Artean, pacienții întâlnesc acum un nou medic, în persoana hunedorencei Dorina-Andreea FAUR. Cum nu toți pacienții o cunosc, am fost rugați să le oferim unele amănunte, fapt pentru care prin bunăvoința ce-o caracterizează, medicul Dorina-Andreea FAUR ne-a declarat:

– Hunedoreancă de loc, m-am născut și am copilărit aici, în orașul de pe Cerna. Am terminat Colegiul Național „Iancu de Hunedoara“, profil matematică-informatică intensiv engleză.

Ulterior am urmat cursurile UMFT „Victor Babeș”.

Decizia de a urma această meserie a venit încă din copilărie, când m-am îndrăgostit de o seringă și am injectat cu apă toate păpușile din casă cu pretextul de a le vindeca. Pe această cale, mama și toată familia m-au ajutat enorm să îmi urmez visul de a deveni medic. Datorită lor sunt astăzi aici.

Pe de-o parte a fost treaba cu seringa, cred și ulterior, în clasele primare, prietena mea cea mai bună de la vremea respectivă a decedat de leucemie. Copil fiind, am văzut toate stadiile acestei boli și  mi-aș fi dorit să o fi putut ajuta.

Și în ziua de azi îmi doresc din tot sufletul să ajut semenii cu cât îmi stă în putință. Nu sunt ipocrită să mă gândesc că am să schimb eu lumea, dar încerc să fac părticica mea și sper să o fac cât mai bine cu putință.

Am ales să optez pentru această specialitate datorită practicii de vară pe care trebuia să o facem anual. Așa am cunoscut-o pe doamna doctor Chiș Ana profesând ca medic de familie la noi în cartier. Stând pe lângă dânsa, așa mi-am dat seama ce specialitate vreau să urmez pe mai departe. Și pe această cale țin să îi mulțumesc.

Rezidențiatul l-am făcut tot în Timișoara, fiind angajată a Spitalului Clinic Municipal de Urgență.

Și viața uite că m-a adus înapoi acasă, oferindu-mi această șansă, împreună cu doamna doctor Artean, de a profesa într-un cabinet de medicină de familie situat chiar în mijlocul pietonalei din oraș.

Pe plan personal, mă mândresc cu un băiețel de aproape 4 ani, care este centrul universului meu și îmi ocupă tot timpul liber cu energia lui.

De departe, el este cea mai mare „realizare” și bucurie a mea, pe lângă profesie.

Dar iată ce ne-a spus cu multă sinceritate unul dintre primii pacienți ai medicului Dorina-Andreea FAUR și care a dorit ca numele său să rămână în anonimat: „Doamna doctor, prin tot ce face, consultație, discuții sincere cu pacientul și acordarea de rețete, dovedește dăruire față de meseria aleasă contribuind astfel cu pasiune la sănătatea și calitatea vieții noastre.

Mi s-a părut un model dornic în a-și cimenta valoarea profesională, desigur pe fondul responsabilității. Ascultă, înțelege și tratează cu mult profesionalism pe fiecare pacient în parte”.

Au consemnat Ioan Vlad și Georgeta-Ileana Cizmaș/ UZPR

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.